voorlopig mijn laatste Kenia blog. - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van Esther Westeneng - WaarBenJij.nu voorlopig mijn laatste Kenia blog. - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van Esther Westeneng - WaarBenJij.nu

voorlopig mijn laatste Kenia blog.

Blijf op de hoogte en volg Esther

28 Juni 2017 | Nederland, Middelburg

habari (hee, hoe gaat het)

sorry dat het alweer even geleden is dat jullie wat van mij hebben gehoord. toen ik nog in Kisumu zat plaatste ik ongeveer iedere week een berichtje. dit vond ik ook erg leuk om te doen. maar toen ik verhuisde naar Rangala, werd het wat lastiger. allereerst was ik helemaal gewend in Kenia, dus was ik minder bezig met Nederland. en ten tweede hadden we geen wifi in het huisje in Rangala, en een bundel kopen was niet goedkoop.

ik wil wel even zeggen dat ik het superleuk heb gehad in Rangala. eerst zat ik niet helemaal op mijn plek op stage bij een school met gehandicapten kinderen. maar de meiden en Sarah hebben me er doorheen geholpen (bedankt daarvoor, girls!). we hebben nog een heleboel leuke dingen gedaan daar, en we hebben een supergave tijd gehad. als afsluiter zijn we nog een keer op safari geweest en hebben we nog een dagje gefietst en geklommen. daarna was het helaas afscheid nemen, waar ik niet zo goed in ben..

maandag 19 juni stapten we weer in het vliegtuig naar huis. van Sarah namen we afscheid in Nairobi.
Toen we na een lange vlucht weer op nederlandse bodem landde, waren we alle 5 toch wel opgelucht. na een goed ontvangst van onze ouders, was het daarna tijd om afscheid te nemen van elkaar. dit was niet leuk, maar we hebben zeker plannen om elkaar gauw weer eens te zien.

inmiddels ben ik alweer een weekje thuis. op het moment moet ik nog 2 keer naar school voor een examen, maar daarna is het toch echt tijd voor vakantie (niet dat ik het echt nodig heb, na deze 3 fantastische maanden, maargoed).

ik heb zeker plannen om een keer terug te gaan naar Kenia, want het is een mooi land met hele fijne mensen.
Kenia, hopelijk tot volgend jaar.

ik wilde iedereen nog even bedanken die me gevolgd en gesteund hebben. ik vond het heel prettig om mijn reis met jullie te delen. het was een mooi avontuur!

liefs,
Esther

  • 01 Juli 2017 - 03:32

    Willemien:

    Welkom thuis en veel succes met je opleiding. Je bent een enorme ervaring rijker

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esther

heey, leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog. ik ben Esther Westeneng. 18 jaar oud en student MZ op Scalda. ik ga in maart voor 3 maanden naar Kenia. waar ik eerst in een weeshuis stage mag lopen en daarna op een school met gehandicapten kinderen. ik heb ontzettend veel zin in mijn reis, en om het met jullie te delen. jullie kunnen 1 keer in de 2 weken een up-date van mij verwachten. jullie horen van me! Esther

Actief sinds 23 Jan. 2017
Verslag gelezen: 678
Totaal aantal bezoekers 98390

Voorgaande reizen:

09 Januari 2019 - 16 Augustus 2019

Reis naar Australie

Landen bezocht: