De reis - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van Esther Westeneng - WaarBenJij.nu De reis - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van Esther Westeneng - WaarBenJij.nu

De reis

Blijf op de hoogte en volg Esther

08 Januari 2019 | Nederland, Middelburg

Morgen is het zover. Dan vertrek ik naar Australië voor 7 maanden. Morgenochtend om half 11 vlieg ik naar Abu Dhabi, een vlucht van 7/8 uur. Dan heb ik anderhalf uur om over te stappen, om vervolgens ruim 14 uur te vliegen richting Brisbane.
Hier ga ik 6 maanden in een gastgezin werken als Au pair. Het gezin heeft 2 jongens, 3 en 6.
De laatste maand ben ik van plan om te gaan reizen door een stukje Australië.
Ik heb er onwijs veel zin in, en hoop jullie regelmatig even op de hoogte te brengen doormiddel van een blogje.

  • 08 Januari 2019 - 12:34

    Opa En Oma Westeneng:

    Esther we wensen jou een goede reis en een hele fijne tijd in Australië, en bedankt dat we met je mee mogen genieten

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esther

heey, leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog. ik ben Esther Westeneng. 18 jaar oud en student MZ op Scalda. ik ga in maart voor 3 maanden naar Kenia. waar ik eerst in een weeshuis stage mag lopen en daarna op een school met gehandicapten kinderen. ik heb ontzettend veel zin in mijn reis, en om het met jullie te delen. jullie kunnen 1 keer in de 2 weken een up-date van mij verwachten. jullie horen van me! Esther

Actief sinds 23 Jan. 2017
Verslag gelezen: 243
Totaal aantal bezoekers 98419

Voorgaande reizen:

09 Januari 2019 - 16 Augustus 2019

Reis naar Australie

Landen bezocht: