Reis naar Australie - Reisverslagen van Esther Westeneng - WaarBenJij.nu Reis naar Australie - Reisverslagen van Esther Westeneng - WaarBenJij.nu

Reis naar Australie

Ik ga begin januari 7 maanden naar Australië. Brisbane om precies te zijn.
Ik ga hier 6 maanden werken als aupair in een gezin en de laatste maand ga ik wat meer van het land zien.
Leuk dat je een kijkje neemt in mijn verslagen, ik zal regelmatig uploaden :)

Esther

Recente Reisverslagen:

24 Juni 2019

Cairns

18 Mei 2019

Tasmanië

23 April 2019

Sydney

26 Maart 2019

Melbourne en the Great Ocean Road

03 Maart 2019

M'n draai gevonden
Esther

heey, leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog. ik ben Esther Westeneng. 18 jaar oud en student MZ op Scalda. ik ga in maart voor 3 maanden naar Kenia. waar ik eerst in een weeshuis stage mag lopen en daarna op een school met gehandicapten kinderen. ik heb ontzettend veel zin in mijn reis, en om het met jullie te delen. jullie kunnen 1 keer in de 2 weken een up-date van mij verwachten. jullie horen van me! Esther

Actief sinds 23 Jan. 2017
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 98381

Voorgaande reizen:

09 Januari 2019 - 16 Augustus 2019

Reis naar Australie

Landen bezocht: