Nieuw gezin - Reisverslag uit Mount Tyson, Australië van Esther Westeneng - WaarBenJij.nu Nieuw gezin - Reisverslag uit Mount Tyson, Australië van Esther Westeneng - WaarBenJij.nu

Nieuw gezin

Blijf op de hoogte en volg Esther

09 Februari 2019 | Australië, Mount Tyson

Een goeiendag vanuit Mount Tyson. Dit is een heel klein dorpje waar ik nu in mijn gastgezin zit. Ik ben afgelopen woensdag vertrokken vanuit Manly, Sydney. Ik moest anderhalf vliegen van Sydney naar Toowoomba. Hier wachtte m'n hostmom Nat en haar 2 kinderen mij op.

We wonen hier in de outback, wat ik de vorige keer al beschreef. Alles is op afstand, en je kan hier niks zonder auto. Lopen en fietsen is alleen voor recreatie. Ik vind dit zelf niet zo erg, omdat ik wel van het buitenleven en dorpsleven houd.
Donderdag, de dag na aankomst, kon ik gelijk aan het werk. Nat moest werken, dus ik was de hele dag met de kids. Hierdoor konden we direct wennen aan elkaar. Het was een lange, maar goede eerste werkdag :)

Gisteren zijn we met z'n 4e op pad geweest. We zijn naar Inglewood gereden (ruim een uur rijden vanaf hier) om daar naar een farm te gaan waar ze koeien houden. Ze hebben hier 15.000 koeien. Het was erg interessant om te zien. 's Middags had Nat nog een andere afspraak in Inglewood, dus ben ik een paar uur bij de speeltuin geweest met de kids.

Vandaag is het zaterdag en ben ik vrij. Ik ben ieder weekend vrij. Ik werk 5 dagen door de weeks. Maar ik werk maar 2 weken in de maand, waardoor ik er ook 2 vrij bent. Dit geeft me veel mogelijkheden om te reizen, dus het plannen kan gaan beginnen :).
Ik moet maar 2 weken werken, omdat m'n gastvader, Bill, 2 weken werkt, en dan 2 weken thuis is. Als hij thuis is, hoef ik niet te werken. Hij doet iets met gas. En zij werkt als dieren diëtist.

Ik vind het fijn in dit gezin. Nat is heel aardig en de kinderen zijn ook schatjes. Ik heb er pas een paar dagen opzitten, maar ik ben heel benieuwd naar de komende 6 maanden.

Liefs,
Esther

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esther

heey, leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog. ik ben Esther Westeneng. 18 jaar oud en student MZ op Scalda. ik ga in maart voor 3 maanden naar Kenia. waar ik eerst in een weeshuis stage mag lopen en daarna op een school met gehandicapten kinderen. ik heb ontzettend veel zin in mijn reis, en om het met jullie te delen. jullie kunnen 1 keer in de 2 weken een up-date van mij verwachten. jullie horen van me! Esther

Actief sinds 23 Jan. 2017
Verslag gelezen: 245
Totaal aantal bezoekers 98420

Voorgaande reizen:

09 Januari 2019 - 16 Augustus 2019

Reis naar Australie

Landen bezocht: